mak and ayah aku~

mak and ayah aku~
,,sayaaaaaaang sangat3!!<3

Friday, December 2, 2011

-..-

da lama x update blog. da x taw nak buat ape rasanya dengan blog ni. ada banyak mnde nak story, tapi da x reti nak cite mcm mana. hahaha.
merepek je la ea..
hmm, sekarang da masuk semesta 4 aku akt UiTM jengka ni. tinggal 1 sem je lagi untuk aku pergi praktikal and rasa free siket dari dunia belaja before masuk untuk degree pulak nanti.

1st day, jumpe mmbe mmbe, GILA happy la kan sebab sebulan setengah cuti sem. aku x pergi mana pon selain KUANTAN -..- da xde arah tujuan. naseb la kan kalau da cuti time xde duet, budak budak sekolah, akak akak, abang abang busy dengan anak anak.. haaaaaaaaa, duduk la kat umah tu layan tv an. mula mula memang la x bosan, tapi da agak agak seminggu ngadap tv tu,. die pon taw bosan tengok aku ni haaaa...kalau da boley bercakap, agak  nya die da maki aku sebab x bagi die rest langsung. hahaha T..T

2nd day, da masuk kelas. mula mula macam segan segan la an, sebab da lama x nampak muka, lama lama, da okay pon. da 3 sem kot kiteorg sekelas.  xde yang bertukar pon, just tambah or kurang je ahli nya. sem ni, 2 mmbe aku pergi buat FAST TRACK. 1 da DISMISS. huhuhu. macam macam, semoga korang bahagia la okay.

sekarang da 2 minggu aku kat sini, hidup da macam biase. macam sem sem yang lepas. xde banyak beza pon. cuma lagi happy kot sekarang, sebab ape? banyak faktor nya.. hahaha. cite nya sulit  yang x boley nak cerita kat sini. aku pon da xnak egt lagi.

masalah bila da masuk sem baru ni, lect aku sangat sangat active. assgment x yah cite la banyak nye. 2 minggu kat u, aku da dapat 5, 6 assgmnts kot. memang mencabar la an. KATAKAN X NAK ??? memang mimpi la kan, kena buat jugak. hahaha

rasanya this time entry sampai sini je la. next time, bila ade story lagi, aku share okay. :)

moga hidup kita dirahmati Yang Maha Esa ^..^

No comments:

Post a Comment