mak and ayah aku~

mak and ayah aku~
,,sayaaaaaaang sangat3!!<3

Friday, February 18, 2011

baLUt sanE,baLUT siNi~(*_*)

,,17 FEBRUARI 2010: KHAMIS: 2p.m - 4p.m..(mase kejadian)..ngeh3
                                                        * SPS 321@SPORT SAFETY
                                                        *tukang ajar: MRs NURUL AIN
                                                        *subjek yang best GILEEE..~
kelas ni,memang tiap2 hari rabu and khamis..tapi yang hari ni punye kelas,special siket sebab nak kne present poster and buat bandaging..huhuhu
yang pasal present,biase je kot..cakap cakap,bla bla bla blaaaa...tanye tanye soalan,bla bla bla blaaaa lagi..and then,ha!..BANDAGING TIME~..hehhee..sebenarnye,xde la sronok bagai nak gile,,cume mcm mcm gelagat a yang terkeluar time ni..

*PEMBALUT : mira and ina
*senget pulak
*pandai pandai la tengok ek
*ak da penat rotate,x jd jd jugak..heee


*si sengal sengal kena balut
*bertambah tambah cute tu kan :p

*xyah nak peace sangat la paw :p

*ha!..yang ni,aku yang balut
*neat and tidy..ahak :D
*cute je kan..x tgk lagi yang tukang balut~
*kat bawah ni la tukang balut nye..
*senget lagi (sorry)..haha
*kan!..cute kan! *blushing sudaaa~*

lepas da kena balut,dieorang yang jadi model ni nak kena dok kat depan..interframe la diri masing masing an..hehe
miss pon tanye la mcm mcm soalan cepumas kat dieorang..ANTARANYE:

ha!,,ni balut untuk ape ni?..bagai bagai da care balutan nye..cam lanun pon ad..
yang dapat jawab,kira selamat la kan..

TIBE TIBE, sampai la kat model aku ni: FARAH@PAW
miss: farah,ni balut untuk ape ni?
paw: untuk kepala miss,,kalau kepala kite terhantuk ke..*ngan muke confident nye menjawab*
miss: owwhh..
aku yang kat blakang pon menyampuk
aku: miss!..boley jugak balut untuk sakit telinge miss! *ngan muke belagak nye menyampuk*
miss:ha??..are u sure mira?
aku: betul miss..dalam gambar die cakap mcm tu..cravat for head and ear..saye bace je..hehehe
miss: farah..mcm mane balutan ni boley balut untuk telinge pulak?..mcm x sesuai je..
ngan muke yang penuh kebingungan, farah gelak gelak..hehehehe
miss: farah!,,awak utang saye satu..
paw: haaaaa???..alamak..*sambil pandang aku..hahahaha..
cian die..da nak kena cari care balutan untuk telinge pulak daaa..
sorry paw..wat susa je..hik8

miss: ok..sampai sini je kelas kite hari ni..thank you.. :)
*yang berhutang tu,jangan lupe ok~

THE END

p/s: sape sape yang rase nak kena balut,boley cari SR1132C..hahhaa

No comments:

Post a Comment