mak and ayah aku~

mak and ayah aku~
,,sayaaaaaaang sangat3!!<3

Saturday, May 21, 2011

,,FUH! FUH! FUH!

,,HABOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKK!!
 adoiiiiiii..
bape lame x update ni haa???
rosak blog aku..
hehehehe..
dok umah, mane nak dapat on9..
kena lepak kuantan, umah akak aku, baru la senang siket. wifi merate dalam umah..
tapi!! egt aku xupdate ke blog aku, ha? 
sebenar nye, kat umah, aku rajen gak buat blog aku..
guess what..
aku pakai MICROSOFT WORD!!
hahha..nak lepas gian punye pasal..
sabar je la an..
hehe..
semalam bukak blog bestie aku ..NUURUL NAJWA 'IZZATI..
die dok bukak blog aku, tapi satu pon xde update..
hehehe..
so, untuk memuaskan ati die, aku update jugak satu ni haa..
kat dlm mword,ade banyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak lagi story story, ketidakrase puasan hati, hahaha..
tapi aku x ley post macam tu..
kena edit edit dulu..
so, nnti aku pk kan semule, nak post ke x yg kat situ..*bahaya*
ok la..nak kuan jap lagi ni..
till then, bye bye


p/s: dude, aku mampu buat ni je..hahaha..cuti cuti, otak kering ..*love u !!

3 comments:

  1. walaweyhhh ! UPDATE blog lahh ! hahaha

    ReplyDelete
  2. huh. baru nak update. dah laa jarang mesej. tak tau apa jadi kat kau. huh huh huh. i love you too (:

    ReplyDelete
  3. ,,dude: hehehe.. da nak balek u ni,,aku update selalu ok :) ha! ckp pasal mesej, kau x reply mesej aku!!!

    azwa: hahahhaa.. baru ade bahan bahan nak update doe :p

    ReplyDelete