mak and ayah aku~

mak and ayah aku~
,,sayaaaaaaang sangat3!!<3

Wednesday, May 25, 2011

saat 25 mEi 2011,,

hahaha..seronok aku,ALLAH je yang taw.. kenape??? ape ade dengan 25 MEI 2011??
meh aku story,,
22 mei.. 23 mei.. 24 mei..hahaha..kire tarikh ni..taw x..hahaha.. berdebar aku, semua orang pon taw :) 
RESULT KUA 25 MEI NI, TAW!!!!! hehehee.. tu la sebab nye aku dok counting mnde alah ni tiap ari..adoii
lemah semangat taw.. RISAU + GELABAH +CUAK +EXCITED = SEMUA NYE ADE..:(

25 MEI 2011: 12.05 a.m : aku dok borak borak ngan anak buah aku,,tibe tibe ade budak uitm post kat status, *kawan die la an* : result da kua..
gile meroyan la aku,,tergolek sane, tergolek sini..adoii..aku pon, tros a bukak web uitm,, tapi,hahaha.alhamdulillah.. XKUA LAGI LAAA!!! sampai la pukul 1 - 2 a.m lebih,aku on9.. tibe tibe tengok status semua org, *alhamdulillah..azab da abes*..*alhamdulillah dengan ape yg aku dapat * mcm mcm lagi la an..
haaaaaaaaaaaaaa,, status ni, for what??? of course la sebab result da kua,,,!! aku pon cek laaaa..tangan ketar ketar..bukak web uitm..hahahahaa..
da la ni 1st time aku tengok result aku, waktu sem 1, si farah fafau yg tengok kan..heee...
aku bace bace..
curret sem: 3.5..
total: 3.37
dah sudaaaaa,,
NAK TENGOK YANG MANE SATU NYE NI????
aku tanye a budak budak laen.,
hehehe.,'
ALHAMDULILLAH KEPADA YANG MAHA ESA sebab bagi aku peluang untuk rase bahagie yang amat sangat!! *DEAN LIST*
gileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..hahhahaa,,seronok doe,,
adoi,,
then , aku pergi on9kan fb si MUHAMMAD HANIF ni, bukak la group kelas die..
mmbe die post lebih kurang mcm ni la *6 org dekan,,tahniah untuk hanif*..HE IS THE HIGHEST ONE dalam klas die..
sumpah aku lagi happy :)
hehehe..aku cepat cepat text die..tapi die da tido pon,, mesti laaa...da pukul berape kan..hehehe..
so, this 2nd sem, kiteorg finally jadi ~dean list couple !! ~
uhuhuhuhu..sgt sgt happy :D

12.05 p.m: aku call mak aku..hehehe..then, of course mak aku kena call semule,,hahaa..aku btaw la beliau yang aku dapat result ok this time,,hohohoo..u know what, xde ape yg lebih seronok bile dengar suare mak kite seronoooooooooooooook sgt even anak beliau just dpt dekan dengan pointer yang ayam ayam je..hahaha..
aku pon ckp: kali ni, x de la bazir duet yang mak bagi kat orang..hahaa~ mak aku, ketawe x suda la kan,,seronok sgt..
then, aku text abg aku..: abg, arini result kua kan..alhamdulillah, org dpt dekan, 3.5 :)~
abg aku reply: congrats ! keep that good work ! hehe..

so,thats all for this 25 mei 2011 :) full of happiness :D <3<3<3
 orait la,,till then..
love u all <3<3<3!!
p/s: mood aku sangat baek harini :)

No comments:

Post a Comment