mak and ayah aku~

mak and ayah aku~
,,sayaaaaaaang sangat3!!<3

Friday, May 27, 2011

mood aku baek :)

hahaha..
ok, ANNOUNCEMENT!!!!! 
starting from 25th may 2011 until the end of study week for part 3 final exam, MOOD aku akan sangat baekk and sweeeeettt..
so, PLEASE!! jgn spoil kan ye.. >________<

hehe,,saje je la kan..adoi..
hmm, semalam, chatting ngan ex roommate aku, NAJIHAH name die..

*die perempuan gile
*klaka x engat
* :)

then, kiteorg borak borak a.. ape lagi, sibox tanye result..hehe.. die pon DL! so, satu budak bilik aku dpt dekan..alhamdulillah..*berkat rajen belajar

hehee..ni la antara conversation kiteorg *i make it simple

najihah: hei,,result mcm mane?

aku: alhamdulillah,,pass semua..kau?

najihah: aku pon..hehe..satu bilik kite dpt dekan kan! seronok nye..

aku: ye ke??hahhaa,, bagus la tu..

najihah: tapi mira, kau bukan study pon,org study, kau tengok movie sampai 5 pagi..dekan tu !

aku: alaaaaaaaaaahh,,naseb je tu..tu pon, pointer nyawe nyawe ikan je tu haaa..

najiha: kalau study tu, 4 flat da aku rase..

aku: hahahhaha,,merepek!!  menganjeng x egt kau ea..

ok, poin nye kat sini, aku memang pemalas :((
aku janji!  xnak maen maen lagi :( aku study punye untuk part 3 ni..
satu je aku xley janji, aku xley tinggal movie :(( even tengah final sekali pon !!!!
tapi aku janji belajar rajen rajen!! hehhee..

p/s: alhamdulillah ~

No comments:

Post a Comment